Topisko doğru biliyorsunuz, benimki de iki kere kanadı yavrumun, ama burnu kapalı kalmasın nefes alamaz diye yine yine yaptım kötü ile daha kötü arasından kötüyü seçiyorsun evladına kimse isteye isteye zarar vermez, çok yapıldığı için burnu tahriş oluyor ben kulak pamuğu ile burnunun içinde hametan sürmüştüm nemlensin iyileşsin diye faydası da oldu