Ayisigi45 kucağınızda dik pozisyonda duracak, ben mesela tekli koltuğa oturuyorum arkamı yastıklarla destekleyip hafif dik oturuyorum, koltuğun kenarınada bi yastık koyup bebişi yastıkla destekliyorum, hani öyle bildiğimiz kucağımıza basıp emzirme şekli değil, ayakları aşağı sarkacak şekilde