Benimki de öyle , 42 günlük , yatağına koyduğum zaman uyanıyor , elimle alnına mesaj yapıp temin temasını kesmemiş oluyorum bir süre , bir de emziğini veriyorum dalıyor o şekilde çoğu zaman , siz de yatağa koyduğunuzda elinizi başından alnından ayırmayın bir süre güvende hissediyor o şekilde