Beyzanurkuzu_ Kızlar canım anneler emzirirken sigara kullanan var mı? Varsa bunu en aza indirmek için neler yapıyorsunuz? Ne yapsam olmadı 2 3 tanede olsa içmek istiyorum hep biliyorum çok çok zararlı lütfen bana akıl verin☹️
Busra091 Beyzanurkuzu_ Ben hamilelikte çok az içtim neredeyse hiç bir kaç doktora sordum özel hastahanede sorduğum doktor, solunum yoluyla alınan bir şey süte geçmez. Yalnız elini ağzını iyice yıka üzerini değiştir mümkünse nikotinin tene teması ile bebeğe gitmesi daha mümkün dedi
Zamansizportakal Ben de bırakamamıştım emzirirken sonra içiyordum hemen , içince 2 saat emzirmemek gerekiyormuş ama ne bileyim illaki zararı vardır 15. Aydayız şuan memeyi erken bıraktı bence etkisi var ve vicdan azabı çekiyor insan
Beyzanurkuzu_ Zamansizportakal öyle yapmaya çalışıyorum emzirdikten sonra içip araya epey zaman koyuyorum ama yinede üzülüyor insan
Zamansizportakal Beyzanurkuzu_ ben şu şekilde vicdanımı rahatlatıyordum sigara içmediğim zaman gerçekten psikolojim bozulacak dereceye geliyordu evde çocukla tek başına bunalıyor insan bi bel dk balkona çıkmak bile sanki dışarıya çıkmışım havası veriyordu stresin daha zararlı olduğunu düşünüyorum açıkçası
Tazebebe1209 Busra091 bende içiyorum maalesef hamileleğimde tiksinip son ayımda aşerdim ve başladım 🥲 ama katılmıyorum doktorların o söylemlerine, kana bile karışırken süte nasıl karışmasın. Vicdan rahatlatmak maalesef bence bu 🫠