Yagmurtanesi ramazan boyunca böyleyiz ,direndim ağrı kesici vermemek için .en sonunda hastalandı ,simdi antibiyotik kullanıyoruz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ neyden kacarsam beterine turuluyorum . Size ağrı kesici verin demeye getirmiş gibi oldum da 😅 off ne biliyim . Ben de dertliyim . Ve hala diş de çıkmadı 🙄