Hllasaf Merhaba bir sorum daha var perşembe günü doğum yaptım sezeryan hamileyken çok şişti ellerim ayaklarım ama doğumdan sonra iki kat oldu hala şişi inmedi doktor verdiğimiz serumlardan 1 aya inecek dedi ama varmı böyle bişey yaşayan ne yapmam gerekiyor
Meleklerinannesiii Hllasaf çok çok su iç , bende perşembe günü sezeryan oldum , 60 kiloyla hamile kalmıştım 62 kiloya düştüm geri ödem kalmadı ekstra bişeyde yapmadım sürekli su içtim
hunilimomm Hllasaf bol su iç canım ben normal doğum yaptım 20 güne ayak sisim anca inmişti ilk doğumda 2. De olmadı
Dilan62 Hllasaf merhaba benimde doğumda hiç sisim ödemim yoktu doğumdan sonra oldu . Bende sezeryan doğum yaptım bol bol yürüdüm geçti
Durues Hllasaf evin içinde sürekli yürü elinde su sürekli iç benim bir haftaya indi çok korkmuştum bir sabah kalktım hepsi inmişti
Hllasaf Meleklerinannesiii içiyorum aslında ama ödem hiç gitmedi felçli gibiyim bacağım oynamıyor resmen
Hllasaf Dilan62 ağrılarım hala devam ediyor çok yürüyemiyorum bide yürüyünce daha fazla şişiyor hiç anlamadım felçli gibi dolanıyorum
Dilan62 Hllasaf doktorum bol bol yurumemi söyledi yürüdükçe benim ağrılarım azaldı inşallah Allah şifa versin tez zamanda ağrıların geçsin . Ama yeşil çay onermiyorlar emziriyorsan
Fatma6328 Hllasaf uyurken terliyormusunuz ben yeni lohusayken uyanırdım sanki banyo yapmisim doktorum o şekilde ödem attigimi soyledi
Aselimmm566 Bende de çok olmuştu tuzlu su ılık yap ayagini baya koy bide elinden geldiğince ayaklarını alttan destekle yatarken uyurken inşallah gecer
Eftelya_ser Hllasaf tabiki var ben de doğumdan sonra daha şiştim. Geçiyor terle atıyorsun ayaklarımın altından bile ter atmıştım bol bol su iç