Iyi günler anneler. Oğlum 10 buçuk aylık ve dün öğleden sonra ateşi çıktı ve ateş düşürücü verdim. Biraz düştü ama 37 lerde geziyordu yine. Akşam saat 7 gibi 39.3 oldu ve tekrar etes düşürücü verdim ve acil doktora gittik. Doktor muane etti ve nefesi düzgün ama boğazı kızarık dedi. El ayak ağız hastalığından şüphelendi. Bir kac güne döküntü olursa tekrar getir dedi. Ates düşürücü şuruplar vererek gönderdi. Benim merak ettiğim el ayak ağız hastalığında ateş sürekli mi oluyor. Çünkü ateş düşürücüler 37 lere kadar indiriyor orda kalıyor 36 yi göremedik daha. Birde kaç gün sürer böyle.