Lolik Themhrmom ben içiyorum hamilelik öncesi çok içiyordum dr sormuştum hamileyken içebilir miyim diye günde 1 bardağı geçmesin demişti (bebeğe faydası olmadıüı için içmemiştim) buna istinaden emzirirken de içiyorum