Bu gün kontrole gittik yine yükselmiş ve mamaya başladık sanırım sütüm yetersiz sürekli emiyor sütüm akıyo hatta demekki besleyiciliği az keşke en başında mama ver deselerdi belki şimdiye biterdi amin rabbim kimseyi evşadıyla sınamasın dermansız dert vermesin