Defnesa Arkadaşlar merhaba oğlum doğduğundan beri biogaia kullaniyoruz 2 haftada bitiyor günde 5 damla veriyorum cam 5 ml şişe eczaneden alıyorum 250 liraya internette 10 ml ama cam şişede olmayan biogaia var 200 liraya ikisi farklı mı bilginiz var mı acaba
Sennurrr Defnesa internetten asla ilaç almayın. Bebeğinize vereceksiniz bir de ben korkarım güvenemem.
Alp_46 Defnesa canım nasıl netten alacaksın ki onun sürekli dolapta durması gerek yoksa bozuluyor evzaneci bize erirken tembih etmişti sürekli dolapta kalsın oyalanmadan götürüp dolabınıza koyun diye
edafmo Defnesa internette satılmıyor biogaia. İnternette satılanın adı farklı dikkatli bakarsanız. Bigiai gibi bişey o. İkisi aynı değil. Bir de internetten ilaç almak pek mantıklı değil