MrymAda İlgilenen olursa istanbuldayım.resim yüklemeyi bilmediğim için koyamadım.çok az kullanıldı kızım sevmedi.150 tl ye satıyorum.
aslioykuuu MrymAda Canım resmini atabilsen iyi olur. bende almayı düşünüyodum zaten. Ben bursadayim ama kargoya verirseniz ücretini de karsilarim ben. Ama resmini atarsan iyi olur
MrymAda aslioykuuu burdan resim nasıl atılır bilmiyorum.instagram yada whatsapp tan atabilirim isterseniz