Merhaba arkadaşlar, 3 aylık bebeğimin sol gözünde göz kapağı düşüklüğü var. Göz doktoru şu an estetik dışında bir problem olmadığını ama takipte kalmamı söyledi. Moralim çok bozuluyor, acaba bebeğin göz kapağında düşüklük olupta ameliyat ettiren var mı aranızda ?