Kızlar bir şey sorucam kızım 4 gün sonra 5 aylık olacak son 10 gündür kaka yapma sıklığı azaldı iki günde bir yapıyor ama biraz kaka kıvamı da yoğunlaştı katı gibi yani oncesnde çok cıvık oluyordu şimdi yoğun kıvamlı ve yeşilimsi sadece anne sütü alıyor acaba normal mi bu