Benim kızım hep mama içti emmedi ama yemek de yemiyo 14 aylık gün boyu toplasanız bi öğün kadar anca ek gıda yer alışmadı bir türlü ben de artık savaşmayı bıraktım yemezse zorlamıyorum. Mesela gece yatmadan ve sabaha karşı mama içer 11 gibi kahvaltı yapar meyve püresi ve ypgurt yer gün içinde bunlar hep azar azar tabi öğleden sonra 3 gibi uyurken bazen yine mama içer akşam 7 gibi bizimle birlikte çok az yemeklerden yer üç dört lokma ancak gece yatarken yine mama 🤦♀️