8 buçuk aylık, meme+mama besleniyor, ek gıda olarak iki üç kaşık yiyor yaptıklarımdan, zorlamak istemiyorum, zaten azıcık yine vermeye kalksam kızıyor agliyor, sutum yetersiz olduğu için yine ek gıda ilerde doymadigi için 3 saatte bi emzirme üzerine mama veriyorum, istiyor da zaten hala mama veren var mı, sizlerde durum nedir