HasGok-001 aynen bende şu an sizin durumunuzdayım . Diyet yapmak için emzirmeyi bırakmayı bekliyordum veee bebişim 2 yaşına geldi bizde emmeyi bıraktık. 🥳 g5 masajina yazıldım ben bu arada, bayramdan sonra başlayacağım inşallah. Tabii yememe içmeme de dikkat edeceğim..