Emine_elis geçmiş olsun inşallah , endişenlenme hiç benim de bebeğim 1 aylık doğduktan sonra kontrolde sarılığı çıktı 18 ile yattık birgün hastanede 5 buçuk ile çıktık şükür. Ama mama tavsiyesi ile atlatıyoruz sarılığı öyle söyleyim doktorumuz tavsiyesi üzerine. Biraz biraz baktığımda fark ediyorum var gibi, ama eskisi gibi değil. Uyandırmak oldukça zor sizi çok iyi anlıyorum, altını açın ıslak mendil ile poposunu silin havalandırın uyanır o sıra da. Emzirmemiz de çok önemliymiş ama bizde mama olmadan atlatamayacağımızı söyledi doktor şuan eskisi gibi değil