Merhaba hanimlar 8 ay once normal dogum yaptim, fazla dikisim yoktu hatta ic dikis dahi yoktu fakat 5-6 Aydir regl oluyorum ve dogumdan once hic olmayan bir sey oluyor ve reglimin ilk 2 gunu ayakta 15 dk dan fazla rahat duramıyorum yani karın agrisi olmuyor kesinlikle nasil anlatayim vajinal agri ama regl dışında olmuyor , ayakta durmak izdirap oluyor 2 gun sonra geciyor. Benim gibi olan var mi 😟