Sy2019 Kızım 13 aylık olacak. 4 aylıkken dökülmeye başladı ve ön taraflarım inanılmaz açıldı. Ağlayarak gittim cildiyeye. Doğumdan 3 hafta önce covid geçirmiştim. Birde üzerine doğum olunca çok normal demişti. Kan sonuçlarım güzel çıkmıştı. Capicade diye bir şampuan önerdi. 4 ay onu kullandım. Fotoğraflarınıda paylaşayım. Toparladı çok şükür 🌸

