-Senaninannesi- başlamaz mı 4ay 15günlük. Ataktayız her türlü yaramazlık mevcut. Meme reddi (zaten biberon da emzik te tutmaz) uykuda gerileme gece saat başı kalkma, gündüz uykuya direnme ve ağlama. Huzursuzluk, kucak isteği diş kaşıma el hep ağızda, salyalar akar gibi gibi 😅 Zaten gazlı bebekti yeni yeni düzelmişti. Atak bitince umarım bazı yaramazlıkları son bulur diye ümidimiz ama biri bitiyo biri başlıyor Allah yardımcımız olsun