Kızlar gerçekten artık yoruldum aylar önce herkesin de bildiği bazı yardım derneklerine bağış yaptım su kuyusu vesaire açtırdım Daha doğrusu hisse satın aldım Almaz olaydım aylardır Abartmıyorum günde 10 kez arıyorlar sürekli bağış yardım istiyorlar Kurbanda Kurbanımızı bize gönderin diyorlar açmıyorum farklı farklı numaralardan arıyorlar �stanbul Anatolia yazınca oradan anlıyorum zaten gerçekten artık bıktım onların yapacağı bu iyilik olmaz olsun böyle iyilik olmaz insanlara zorla yaptırılmaz bazı şeyler ben bunları nereye şikayet edebilirim