Linaaycaa Telefonda 11.30 televizyon da 10. 30 ben anlamadım hangisi doğru 😂 sizinde aynı mı güzel anneler 🌸
Linaaycaa Altugba Yok biliyorum canım telde öyle, bakıp tam kaç olduğuna yazması zor geldi diye direk çift sayılı yazdım 😂😂😂😂
Linaaycaa Emsa Bende öyle biliyodum canım da bi an görünce şaşırdım 🙊 kesin benim kızın işidir oynamıştır bi yeriyle 😂🙈