Rumuz_13 Kızlar anne baba dedi bir ara ama günlük akışta bunları hiç kullanmıyor kimin annesi babası yada anneannesi olauğunu biliyor ama gün içinde bana yada babasına hiç seslenmiyor ağladığı zamanda beni isterken anne demiyor normal mi bu aylarda
Umutveannesi Rumuz_13 10 aylık bebeğin seslenerek çağırmasını mı bekliyorsunuz gerçekten? Çok normal bi durum
Ysgl26 Rumuz_13 10 aylık bebekten konuşmasını beklemeknte ne bileyim 😂 çok normal. Anne babayı da bilinçli olarak demiyolar. Benm oğlum da 10 aylık 1 kere anne dedi 1 kere dede dedi.. ama bilinçli söylediğini düşünmüyorum denk geldi
Rumuz_13 Umutveannesi hayır demek istediğim gördüğünde de anne demiyor de de falan diyor anne babada dedi bir dönem ama uzun süredir anne falan demiyor görünce
EmineYilmaz Rumuz_13 hiç araştırmadınız mi doktora sormadınız mı Bilmeniz lazım yani 10 aylık bebekten bunları beklememek gerektiğini
TtazeAnne Rumuz_13 10 aylık bebekten bahsediyorsunuz farkindamisiniz ? Benim oğlumda 10 aylık daha hiç anne demedi anne diyerekde seslenmiyor 😃
Aysegul93 Rumuz_13 15 aylık bile her dk anne baba demiyor. Ne yapsın 10 aylık sohbet mi etsin şiir mi okusun
Aslananne1 Rumuz_13 benim de bebeğim dede diyor ama doğduğundan beri her iki dedesini de görmedi daha biz yurt dışındayım onlar turkiyede yani bilinçli demiyorlar denk geliyor