Mine9494 Herkese iyi akşamlar.. Benim bebeğime yeni tanı konuldu. Bir kulak 50db bir kulak 65db duyu kaybı çıktı. Henüz davranışsal teste girmedik ve daha kulaklığa başlamadık. Bebeğim 3 buçuk aylık ve onun dil gelişimini desteklemek için oyuncak ve kitap önerisi verebilecek olan var mı acaba ? Bu süreçte neler aldınız ve neler yaptınız. Destek verirseniz çok sevinirim 🙏🏻🤍
Deletedmom_58 Mine9494 Bir işitme engelli olarak bebeginizi sevgiyle kucaklamak istiyorum. Dil gelişimini bilen bir anne anlatır elbette postu görünce yazmak istedim. Büyüdüğü zaman inşallah arkadaşları çevresi tarafından zorbalık yaşamaz. (Yaşadığım için biliyorum çok zor bir durum) Çok geçmiş olsun :)
FatmaKrbkl Mine9494 koklear implant takılmıştı burda bi annenin bebeğine, çok erken vakitte farkına varılmış, bir gelişim geriliği olacağını sanmam 🙏 şuan bi çok farklı tedavi yöntemi var bunla ilgili inşallah size en uyan en az engelle atlatırsınız ♥️
Minik_susam Mine9494 benim ablamda isitme engelli babam ses telleri calissin diye cok guzel egitum kendi verdi . Ablam hastane devlet vs ne isi varsa kendi yapar masallah ist. Bile gidip kendine is buldu calisti. Kendini ezdirmeyen akıllı biri. Insallah sizinde bebeginiz oyle olur öpüyorum kocaman
Mine9494 Deletedmom_58 Teşekkür ederim inşallah yaşamaz. Bunun için her şeyi yapmaya hazırım. Bende çocukken çok zorbalığa uğradım. Çocuklar acımasız oluyor maalesef. Ama asıl engelin insanların bilinçsizligi olduğunu düşünüyorum. Çok şükür ki çözümü var diyoruz. Bende size sevgilerimizi iletiyorum bebişimle 🙏🏻🤍
Mine9494 FatmaKrbkl Çok teşekkür ederim. Bize düşen bol bol konuşmak,ilgilenmek ve kucaklamak. Gerisinin hallolacağina eminim 🙏🏻
Deletedmom_58 Mine9494 Kesinlikle 🥰 Çok teşekkür ederim . Hayırlı akşamlar. Bu konuda bizi bilgilendirin merak ederim. 🥰