Ceydaaag merhaba benim oğlumda 27 haftalık 1.200 Gr doğdu şuan hala kuvezde 2 ayı gecti.2 ay boyunca hiç bir sknti yasamadk sadece kg tammlamasini bekliyorduk.En kuvez içi oksijen aliyordu ama çok az aliyordu.ve hiç beklmedigimiz bir anda beyin kanamasi geçirdi 1.evre ve buna bağlı nöbet geçirmiş ödem olusmustu.Kanamasi önemli yerde degil,bugün tekrar tomografi çekildi.tomografi sonucunda kanamanin ve ödemin gerilediği yazıyor fakat pıhtı oluşumu var.Sizdede pıhtı olmusmuydu