Ceydaaag şimdi 3 yaşına girecek mayısta, gayet iyi ilk bir buçuk sene çok yavaş büyüdü, düzeltilmiş 15 aylıkken falan oturdu çok korktuk tedirgin olduk ama hepsi oldu zamanla, o aylarda doğan bebekler için synagis diye bir aşı var ekim-mart döneminde yapılıyor onu mutlaka yaptırın, uzman çocuk doktoru reçete yazıyır bir çok hastalığa karşı karma aşı gibi bişey.