Saniyeinci Merhabalar anneler 1 yasindaki kızım yuksek ates sebebiyle götürdüğüm hastanede domuz gribi teshisi konuldu. Bana yardimci olur musunuz ne yapabilirim ?
Aslananne1 Saniyeinci benimde abimin 11 aylik kızı 2 ay önce yakalandı ishal ateş kusma vardi 5 gün boyunca özel medova hastanesinde yattı yatırdılar 5 gün ilaç vurdular hep çok şükür ondan sonra iyileşti yani evde geçmesi imkansız doktor sart
Saniyeinci Aslananne1 cok gecmis olsun bizde goturduk doktora tahlil sonucu antibiyotik baslandi. Acaba takviye olarak bir şey yaptiniz mi veya bilginiz var mi ?
Aslananne1 Saniyeinci hayir evde geciremedik her doktor da tedavisini bilmiyor hastaneye yatması gerek iyi.bi doktora gösterin domuz gribinin ilacını vuruyorlar antibiyotik değil