Senossss odadan çıkarken nereye ne için gittiğinizi belirtin ve peşine hemen geleceğim bekle diyin. Gittiğiniz yerden ara ara ona adıyla seslenin “Senaaaa geliyorum bebeğim biraz daha bekler misin ?” gibi. Ayrılık kaygısıdır kendileri benim bebeğim 1 ay kadar gündüz uykusunda yatağına bırakamadm o derece şimdi hafifledi🌸 Sabır,ilgi, şefkat 🥰