Songena19 Nerdeyse bir aydır ağzını açmıyor kızım üstüne demiri de düşük geldi doktor ferrum yazdı onu da iciremiyorum doğru düzgün içince de kabız oluyor şu iştahsızlık ne zaman biter acaba bu aylarda olan var mı kızlar
pinkooo_02 Songena19 17 aylık 1 haftadır hicbirsey yemiyie sadece emmek iatiyor bende doktora götürüp kan değerlerine baktircam
HiMom06 Benim kızımda iştahsızdı demir eksikliği iştahsızlık yapıyomuş yemediği için demir ihtiyacını şurupla düzelttik iştahı açıldı sonra kıyma falan demiri yükseltiyo yanında süt ürünü vermeyin