Biraz saçma gelicek ama bişey sormak istiyorum bi yakın arkadaşım var görüştüğüm kızı oğlumdan sadece bikac ay büyük nezaman bir araya gelsek oğlum sürekli kıza sarılmaya üstüne üstüne gitmeye calışıyor kız da korkuyor tabi haklı kendini cekiyor başka yerde oynuyor bir bebek neden sürekli böyle yapar bilgisi olan fikir verebilirmi acaba başka hiçbir arkdaşımın çocuğunda oğlum temas kurmaz etmez tek bu arkdaşımın kızına karşı sürekli sarılma dokunma isteğinde buluyor