Mtbuaaa Tatli_Bir_Anne_ ayına kilosuna göre değişkenlik gösterir canım. Prospektüsü vardır içinde orda detaylı yazar
Nnuuruuss Tatli_Bir_Anne_ biz 6 damla kullanıyorduk ama bebek de hep bir gaz varmış gibi oluyor evet damlayla gaz çıkıyor ama sürekli gazlı oluyor
Tatli_Bir_Anne_ Mtbuaaa prospektusune de bakmadım, vitaminlerde de genelde kullanım talimatı 2 yaşından başlıyor diye. Bakayım yine de teşekkür ederim canım
Tatli_Bir_Anne_ Nnuuruuss bizimkisi devamlı gazlı bir bebek zaten. Çıkarsa da aynı çıkarmada da, damla denemek istedim
aslincr Bize doktorum günde 3 defa 8 damla demişti. Zamanla azalttım damla sayısını en son günde 2 ye daha sonra 1 düşürerek bıraktık.