Merhaba anneler bayram için kuaföre gideceğim, reglime 6 gün gözüküyor ama doğumdan sonra bazen 3-4 gün önceden geldiği de oluyor tam günü gününe değil yani. Bu günde belirtiler başladı henüz olmadım ama yarın olursam diye korkuyorum kuaförüm de çok yoğun müsait değil, başka kuaföre gitmek istemiyorum çünkü ergenliğimden beri bu kuaföre gittiğim için piyasadan uygun fiyata yapıyor bana her şeyi. Regli geciktirmek için ilaç kullanıp hormonların düzenini de bozmak istemiyorum. Doğal yöntemlerden tarçını duydum suya karıştırıp içince geciktiriyor olsan bile durduruyormuş. İlaç kadar da zararlı değil. Kullanan varsa suya ne kadar katacağım bilen var mı? Tatlı kaşığı mı çay kaşığı mı ölçüsü nedir ya da başka bildiğiniz yöntem var mı bunu içtim/kullandım geciktirdi dediğiniz? Teşekkür ederimmm şimdiden❤️