EcrinMasal29 Lütfen cevap verir misiniz diş yüzünden iştahsızlık yaşayan varsa ne derece ıstahaız 5 aylık benim kızım
Silaaa34 EcrinMasal29 şuan bebeğim ayağımda kaç saatir emmiyor ve sürekli ağlıyor memeyi veriyorum çığlık atıyor. Yoruldum artık kırmızı balığı açıp ayağımda salladım uyudu . ( normalde asla televizyon yok) 5 aylık sadece anne sütü alıyor
Sebusebu EcrinMasal29 15 aylık kızım suan aynı durumdayız :) Bütün dişler tamamlanana kadar böyle sanırım
Ainza EcrinMasal29 bizdede ayni durum ne yapayim bilmiyorum. Meyve seven bir bebekdi muz veriyorum dili ve parmaklri ile cikariyor, hic bir sey yemiyor anne sutude yetecek kadar deil( , corbasi meyvesi , puresi hic bir sey istemiyor agzini bile acmiyor
EcrinMasal29 Silaaa34 aynı durumdayım ne uyuyor ne yıyor ama en çok yememesı zorluyor mama yıyor benımkı ve zorla kaşıkla mama verıyorum onu bıle yemıyor ne zamandır böyle sizin peki
EcrinMasal29 Silaaa34 beyazlık yeni mı oluştu peki ılk dış mı benim beyazlık 1 aydır var dısınde oyuzden bır aydır iştahsızlık var ya acaba bu kadar olur mu bilmiyorum
EcrinMasal29 Sebusebu böyle beyazlık olunca falan ıstahsızlık yapıyor demekkı daha patlamadı bızım ılk dış ana 1 buçuk aydır böyle son gunlerdır daha berbat yemıyor
Sebusebu EcrinMasal29 9. Ayda ilk dişini cıkardı sonra peşpeşe aynı anda 5 diş cıkardı. 2-3 aydır durdu diş cıkarması.. son 10 gündür baya iştahsızlık ishal filan var diş bekliyoruz
EcrinMasal29 Ainza evet çok zor ya yemin ederim mama yiyen bı benek benımkı de ve yemıyor delırcem mama saati gelecek diye korkuyorum cıle oluyor yedırmek ne zamandır sızın böyle
EcrinMasal29 Sebusebu bızımkı de bı çıkarta rahatlar belki ağlıyor yemıyor ya yemem diye ağlıyor resmen