Atlasaren devlette yapan doktorlar var ama her doktor yapmıyor. Önden gidip sormanız ve yapıyorsa eczaneden alıp gitmeniz gerekiyor. Şu an 2500 küsür bir fiyatta olması lazım eczanede. Ben 5 ay önce özelde 3500 e taktırdım ama bu fiyata taktırma ücreti de dahil diye böyle oldu. Acı yok, sızı yok, regl döngümde değişiklik yok. Sadece 15 gün ara kanama yaptı başta sonra o da geçti. Dokununca da hissediyorum. Yani derimin algında kibrit çöpü gibi bir şey var o dokununca hissediliyor ama acısız yani. Sadece his. Takma işlemi de ağrılı değildi. Önce iğne ile uyuşturuldu, sonra implant iğnesi ile implant yerleştirildi. Bu kadar. Dikiş vs de yok. İğnenin biraz kalın versiyonu gibi düşünülebilir