Elifffff32 Oğlum 3 aylık 4-5 gündür kaka yapmadı dün yaptı ama koyu kıvamlı puding gibi mama içmiyor acaba kabız mı? Bende de aynı sorun var ben yapamayınca o da etkilenir mı?
starwomen Elifffff32 anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 gün boyunca hiç bir şekilde kaka yapmaması normal kabul ediliyor. Birde Eğer kabız olsa küçük küçük nohut gibi olur. Telaşlanmayın. Sizdeki kabızlık bebeğinize geçmez :)