Umutluluk Doğumu yaptım 1 aylık bebiş Geldi . 2 yaşında oğlum var o doğduğundan beri hırçınlaştı .gün boyu 2 yaş oğlumla birlikte oynamaya çalışıyorum devamlı oyun şekillerini gösteriyorum ama yok yalnız kaldığında ısrarla vurarak kırarak oynuyor.nasıl aşacağız bu durumu bilmiyorum
Semyy Umutluluk benm oglum 5 yaşında alıyoruz hiç sağlam oyuncak oynamıyor yani oyun oynamayı bilmiyor diye düşünüyorum