Arkadaşlar merhabalar 4 aylık bebeğimin yaklaşık 1 haftadır yüzünde küçük küçük farklı yerlerde çokça kızarıklar var.3 farklı doktora götürdüm hepsi korkuyacak bişey yok hergün banyo yaptır, alerji veya egzama değil dedi. Yaptırıyorum şampuan kullanmıyorum bile bazen vücuduna su değsin diye yaptırdığım oluyor bepanthol sensiderm kullanıyorum yinede geçmiyor. Vücudunda yok sadece yüzü.(Eller sürekli ağızda ve sayla durumu var )