Samih Kizlar doktor yatış verdi ama zor olcakti bizim için evde bir kızım daha var. Evde atlatmak için önerileriniz nelerdir bu ara salgın varmis
monami_ Samih maalesef rotayı evde atlatmanın bir yolu yok Çok fazla sıvı kaybı olacağı için mutlaka serum alması gerekiyor yine de elinizden geldiğince siz de sıvı vermeye çalışabilirsiniz
Didem0101 Yaa çok geçmiş olsun aşı yaptırmış mıydınız, eğer iyi beslenmeye devam ederse doktorlar duruma göre izin veriyormuş eve çıkmaya ama iştahı yoksa bence yatsın kuzucuk en azından serum verirler sıvı kaybetmez