Kızlar merhaba ilk kez barbunya yapacaktım internetten tarife baktım üstünü biraz geçecek kadar su koyun diyordu. Koydum hafif kaynadı sonra bir baktım buruş buruş olmuş hepsi böyle kabukları buruşmuş ama hani böyle banyoda çok kalınca parmak uçlarımız buruşur ya onun gibi buruştu . Birde sert hala , bide su baya karardı nedense tarifi veren kadınınki öyle olmadı. Napıcam ya yardım :( yedek planımda yok :(