kbr_8817 Doğum yapalı 2 ay oldu ama hala kendime tam gelmiş değilim. Sabah dinlenmiş olarak kalktığımda bile yürürken eklem yerlerimde dizimde bacaklarımda halsizlik güçsüzlük hissediyorum oturup kalkarken eski halim gibi değilim. Aynı durumda olan var mı ?
Sasah1441 kbr_8817 maalesef biz 3 aylık olduk bende öyleyim ama kilom da fazla ondan diye düşünüyordum ben kilo veremedim 😏 eklemler napsın bu kiloya 🤭
Balbebek43 Aynı durum bendede var canım eğilirken dizlerim ağrıyor 1 ay oldu doğum yapalı normal doğum tam olarak 10 kilo fazlm var daha ☹️