Cansuaylin Benim size tavsiyem bulunduğunuz ilde çocuk gastroentoroliji polikıligine getirmeniz çocugunuzu. Benm bebegimin 25 gunluk bir yogun bakim süreci olmustu. Sonrasinda eve geldi aktif emmeye baslayinca asla susmaksizin ağlamalari başladi,gaz,sumuksu kaka,ve bir tuaf ses. 3. Ayinda bronşiolit oldu ve bir turlu toparlayamadi. Hiritli solunum en belirgin ozelligi reflunun. Hicbir tedaviye cevap vermedi. En son gastro doktoru görsün istedim benim bebegim kusmuyordu ayrica. Doktor Ömd diye bir film cektirdi ve cok ciddi reflü saptadi tabi biz yogunbakimdan o zamana gaviscon surup veriyorduk. Ama reflu oyle ciddi idi ki bronşlarina kacak oluyordu. Ve burun boşluguna kadar geri gidiyordu mide. Lansor 15mg basladi doktorumuz icini dökup icirdim bebegime dün kontrolu vardi 6 aylik olduk doktor ile ek gida listesini olusturduk . Hersey daha guzel oldu.Size saglikli gunler diliyorum.