Mylovelovemom Kızlar hava sıcak baya öğlen inanilmaz sıcak ama akşam da serin oluyor . Bir zibın bir de üstüne giydiriyorum. Bir buçuk aylık, ne giydiriyim sabah sicakliyor aksam da üsüyücek diye korkuyorum. Siz ne giydiriyosunuz?