Tugba6336 Aslında takılmıyorum ama burada 3 aylık bebeklerin sesli güldüğünü okudum aklıma takıldı acaba bizim gibi sesli gülmeyen var mı
Ipek222 Tugba6336 benim oğlum yaklaşık 4.5 aylıkken gülmüştü eşim havaya kaldırıp göbeğini öperken bi anda dakikalarca güldü bunu şunun için söylüyorum belki güldürücek şeyi henüz siz yapmamışsınızdır gülsün diye yapmadık o hareketi hiç beklemiyoduk ama ona komik geldi o an bebekten bebeğe değişir hiç merak etmeyin şebeklikler yapın bol bol 😄
Tugba6336 minikoglummmmm valla içime su serptiniz. 😅 oğlum gülümsüyor. Böyle karnını falan öpsem muhtemelen gıdıklandığı için gülüyor ama asla bize bakıp sesli gülmedi
minikoglummmmm Tugba6336 aynen canım şuan Yeni yeni yüzüme bakıp gülüyor kızdığım zaman bile yüzüme bakıp gülüyor yumuşatıyor bu sefer beni işini biliyor artık😂😂
Tugba6336 Ipek222 eveet olabilir. Mesele boynundan öpsem gülüyor ama sanırım gıdıklanıyor. Ben güldürecek seyler yapmaya çalışayım. Birde diş çıkardı diğer dişi de çıkıyor ondan belki de
Tugba6336 minikoglummmmm yaaaa çook tatlıı darısı başımızAa😇 valla şimdi diş çıkarıyor oğlum. Çok çok zor feçiyor günler
Uraziley Benim oğlum 8 aylık daha sadece 1 kere sesli kahkaha atarak kılır kıkır güldü birdaha da yok hasret kaldık o kıkırdamalara ama bizimkisi de kahkaha atmayan bebek :) ama genel olarak herşeye gülüyor :) güleç yüzlü