nurelem mavi_2020 bizde de aynısından var geçen aylar aldık 2.500 liraya. 3000 çok fazla sifirlari bu fiyatta zaten. Sonuçta kutusundan çıkan her şey 2. Ele girer
mavi_2020 nurelem dediğiniz fiyata bu ürünün aynısını bulan varsa tabii onu alsın ama 4000 bine alıp 1ay bile düzgünce kullanmadığım bir ürüne ölü fiyat veremem 65 m2 evimde sadece lobide ileri geri olarak kullandık 1 kere aküsü bitti sadece 1 kere şarj ettik kutudan çıktı evet ama kullanılmadı garanti devam ediyor ki zaten biz almadık dedesi habersiz de alıp geldi biz faturada gördük fiyatı
mavi_2020 Noname21 ama kızım kullanmıyor biniyor binse bile 1 dk sonra iniyor dışarıda kullanma şansım yok evim küçük
mavi_2020 Ayrıca İnternet te akakce gibi sayfalarda ucuza görebilirsiniz ancak pek tanıdık siteler yok saçma sapan ismini hiç duymadığımiz siteler de düşük fiyatta satışta Trendyol da en çok satanlar da ki fiyatı ekledim onu baz aldım fiyatlandırma yaparken
Noname21 mavi_2020 bizdede pilsan 12V var başka model inan bizde hiç dışarda kullanmadık babası 2 yaşında aldı ilk başta binmiyordu ama şimdi inmiyor hala dışarı çıkarmadım annenlerin evi daha büyükse emaneten ver bir sene sonra almak isteyeceksin iki katı fiyatına alacaksın
mavi_2020 Keşke kullansa içim yanmaz ama bende ürünü satarsam eşimin telefonu kırıldı onun üzerine koyup telefon alacaktım bu yüzden satışa koydum.