Ysgl26 1 yaş önce biliyorum ama ramazanda cnım çok çilek istedi bu sene ben yerken oğluşum da baya hevesleniyo. 10 aylık oldu 3 gün kuralı ile versem mi diyorum? Benim gibi 1 yaşından önce veren vr mı
amansallagitsin Ysgl26 verin deneyin uc gun kurali ile genelde 1 yas beklenir ama bn 1 yas oncesinde verdim baktim pisik olmus dahada vermedim suan zaten 17 aylik cilek mevsimi gelsin vercem
Olimbonii Ysgl26 7 aylik oglum meyve püresi yaparken 2 tane koyuyorum icine tabi önce taddirdim herhangi alerjik sorunu olmadi veriyorum yani
Ysgl26 amansallagitsin ya pişik çok dert değil de..ne biliyim ciddi bi alerji olur diye tedirgin oluyorum işte
Mercosey Ysgl26 eğer alerjisi varsa (inşallah yoktur) 1 yaşında da verseniz alerjisi çıkacak 10 yaşında da verseniz çıkacak
tineanigra Ysgl26 ben de korkumdan hiç vermemiştim 22 aylık benimkiler dün gece ilk defa denedim kızımda sıkıntı olmadı ama oğlum gece 1 de sancı ile uyandı 3 e kadar uğraştık meğer intöleransı varmış (belirtiler o yönde ) ve bu da gaz sancısı ve şişkinliğe sebep olabiliyormuş dibine kadar yaşadık
doyadoyaannelik Çilek çok iyi temizlenmesi gereken bir meyve. Temizliğini iyi yapmayı unutmayın anneler 🌸 benim oğlum 9 aylık. Ben 1 yaşı beklemeyi düşünüyorum açıkçası.
Melikekader1 Ysgl26 hayır kırmızı meyvenin her türlüsü kivi inek ve keçi sütü bal kesinlikle ve kata verilmemesi gerekiyor 1 yaştan önce, çünkü ölümcül oluyormuş ve bağırsak mide henüz bunların hazmına hazır değilmiş doktorumuz söyledi bilginiz olsun
MMADEN Ysgl26 ben 3 gün kuralı ile püre şekilden verdim 8 ay 15 günlük bebeğimm Çok sevdi şu an bir yan etkisi olmadı
Menessasmom Ysgl26 1 yaşı beklemek gerektiğini bilmeyen ben 5 buçuk aylıkken verdim kızıma meyve emziği içinde pişik olmadı alerjide olmadı çok şükür
Ysgl26 Teşekkür ederim anneler oğlum obur bi bebe olduğu için püreden nefret ediyo küçük doğrayıp verdim yedi bakalım sıkıntı olmaz inşallah
momybaby Ysgl26 vermeseniz iyi olur. neyle temizlemeye calissan da kimyasal ilactan arinmiyor. kimyasal ilacli gidalarin 1 numarasinda cilek var
ElizzAda Ysgl26 alerjik olmadığını düşünüyorsanız verin. Yani aile de falan yoksa. Kızım domates çorbasına bayıldı normalde domates içinde 1 yaş sonrası diyorlar ama verdim bir şey olmadı. Çileği de 10 yada 11. Ayda vermiştim 3 gün deneyerek
Candyy Ysgl26 ben veriyorum kızım 7 y 10 günlük 10 gündür ara ara veriyorum damakları da kaşınır iyi geliyor ona hiç bir sorun da yaşamadım
Marselinannesi Ysgl26 7 aylıkken verdim. Hatta bütün alerjenleri yedirdim. Yeni yapılan araştırmalar 1 yaşına kadar bütün alerjenlerle bebeklerin tanışması yönünde.