Biroglanannesi Çocuğumla beraberken peşimden hiç ayrılmaz sürekli evin içinde ben nereye o oraya . Ama eve başkası gelince beni unutuyor ve bu durum beni çok üzüyor . Şu an babannesi var çocuk suratıma bile bakmaz oldu . Neden olabilir bu 😭
Catlakbiranne Biroglanannesi Çok normal 😅 Nankör bunlar anacım Bizimkide öyle😅 Sürekli sizi görüyor sıkılıyor başka birini görünce Bizimkide beni tamamen unutur hele dedesini görünce bana gelmez aslaaa
Egiskom Biroglanannesi Ya aslında yeğenlerim de beni görünce annelerini unuturdu hep. Benle yatmak için ağlarlardı. Ablamda yengem de ohh be geldin az kurtulduk derdi. Ben de sizin gibiyim bebek daha 7 aylık babanneye düşkün diye kıskancam nerdeyse 😂 Bırakıp eve çıkıyorum peşimden niye ağlamıyor diyorum. Ama yeğenlerimi düşününce be var normal diyorum. Çocuklar hep anneyi gördüğünden başkalarına ayrı bir düşkünlük oluyor