nisaakar benim bebeğim de çok gazlı. Doktorla bunu konuştum hani ne yemeliyim ne yememliyim gibisinden. Bana dedi ki yediklerimizin sadece yüzde 10u bebeğe gaz olarak gider dedi. Yani çok dikkat etmene gerek yok dedi. Bazı bebeklerin bağırsak florası daha geç oturduğu için gazlı oluyorlarmış. Denedim gaz yapacsk hiçbir şey yemedim, yediğim zamankiyle aynı şiddette sancısı oldu. O yüzden ben yiyorum herşeyi yalnızca kola soda gibi asitli içecekler çok artırıyor onları tüketmiyorum. Yediğim her yemeğin içine kimyon atıyorum bol bol, her gün 1 bardak kimyon çayı içiyorum sabahları, akşamları da rezene tohumu çayı. Bir tık hafifletti tüm bunlar bir de biogaia probiyotik kullanıyorum düzenli. Her bezden önce mutlaka gaz masajı ve bacak hareketleri yapıyorum, banyo yaptırırken olabildiğince sıcak suya soluyorum göğsüne kadar bekletiyorum. Ancak bunlar biraz hafifletebildi sancılarını