Merhaba. Benim bebeğimde de 4 ay civarı başladı ve su an 8 aylık oldu hala geçip tekrar çıkıyor ve bu attığınızın çok daha fazlası şeklinde. Doktora da gittim ilaç verdi sürüyorum geçiyor tekrar çıkıyor. Siz çözüm bulabilirsiniz mi geçti mi bebeginizdekiler acaba