PoyrazKus22 Bu dönem 3 ana öğün 2 ara öğün olması lazımmış. Ama bizde asla 3 ana öğün olmuyor 9 ay 11 günlük olduk. Neden yemiyo anlamadım 3-4 kaşıktan sonra sinirlilik kafa çevirme kaşığı iktirme. Nasıl yemek yedirebilirim