Sgnnn ne alaka nöroloji ya, niye hemen korkuturlar böyle anneleri bilmem🙄 ben bundan 34 yıl önce 15 aylık yürümüşüm, ilk oğlum da tam 15.ayında yürüdü. Bir anda kalkar yürür hiç belli olmaz, sıkıntı yapmayın, o doktora da ben olsam bir daha gitmezdim.